صفحه طراحی تبلیغاتی
طراحی گرافیک یک فرآیند ارتباطات بصری و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ، فضا، تصویر، رنگ و حرکت است طراح گرافیک با علم و اصول دیزاین به حل مساله و طراحی می پردازد و همواره تلاش می کند تا مساله ای را با ارایه یک راه حل بصری حل کرده و کالا یا خدمتی را از این طریق معرفی کند
آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید میشناسیم، ریشه در اواخر سدهٔ نوزدهم و اوایل سدهٔ بیستم در کشور ایالات متحده دارد. به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری میتوان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.
تبلیغات دردوره های مختلف به شکلهای زیر انجام میگردیده است:
١- دوره علایم حجاری شده بر روی کاسهها، کوزههای سفالی و…
٢- نشانهها و تبلیغ روی دیوارها و سنگ نوشتهها
٣- جارچیهای شهر
البته تمام فرهنگها و تمدنهای گذشته هر کدام به شیوۀ خود تبلیغات را داشته اند. به عنوان مثال راههای تبلیغ دین در ادیان مختلف بسیار زیرکانه است و پس از گذشت قرنها صیقل خورده و حرفهای تر شده است. آئین سخنوری، خطابه و همچنین متون مذهبی که به عنوان ادعیه و احادیث متداول است، از گونههای مختلف تبلیغات به شمار میآیند..
تبلیغات در دوران باستان: از دوران ما قبل تاریخ، تصاویری بر روی دیواره غارهای قدیمی نقش بسته که مربوط به سازندگان اشیای ابتدائی است و به نوعی نمایش و تبلیغ تواناییها و کالاهای آنان بوده است.
تبلیغات در قرن حاضر: البرت لاسکر را عنوان پدر تبلیغات نوین معرفی میکنند. آنچه ما به عنوان تبلیغات نو و جدید میشناسیم در اواخر قرن نوزدهم و اوائل قرن بیستم در کشور ایالات متحده رواج پیدا کرد. در این دوره آژانسهای تبلیغاتی به صورت سازمان یافته ظهور کردند. به وجود آمدن مجلات و کتابهای تبلیغاتی در سال ۱۹۳۰ باعث رونق تبلیغات شدند. این مجلات به صورت رنگی چاپ میشدند.
وقتی که صحبت از تبلیغات در قرن حاضر میشود، نمیتوان نامی از تبلیغات اینترنتی نیاورد. تبلیغاتی که مزایای بسیار زیادی دارد: ارزان و فراگیر است. ماندگار و هوشمندانهاست. شبانه روزی است و هر زمان که شما بخواهید، قابل تغییر است.
کارکرد این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکتها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پر رنگ تر میشود. شاهد این امر، رشد تبلیغات اینترنتی بحران مالی در سال ۲۰۰۹ است.
تبلیغات مستقیم یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از از بازار هدف است. شما میتوانید کارت پستال، کاتالوگ، بروشور، خبرنامه و یا یک نامه ساده برای مشتریان خود بفرستید. همچنین میتوانید هدایایی درون پاکت قرار دهید که نشانگر اهمیت به مشتریان خود باشد.
تبلیغات
آیا شما قصد دارید تا کسب و کار جدید خود را آغاز کنید یا فقط می خواهید یک تلفن هوشمند جدید خریداری کنید؟
آیا شما به دنبال بهترین دانشگاه برای تحصیلات عالی خود هستید؟ یا فقط به دنبال شکارکردن حرفه ی مشاوره برای یک موسسه هستید ؟
آیا برای ازدواج خود به دنبال یک عروس یا داماد هستید یا فقط بدنبال یک محل برای گذراندن تعطیلات خود هستید ؟
هر چه مورد نیاز شماست (ازهرنوع)، پاسخش این است:
تبلیغات، تبلیغات و تبلیغات
استفاده از لوگو و نام تجاری در تبلیغات اهمیت زیادی دارد تا مصرف کنندگان هم با محصول و هم با نام تجاری آن آشنا شوند. هر محصول یا خدماتی متعلق به یک نام تجاری است بنابراین همیشه در تبلیغات نام برند استفاده میشود.
جذابیتها و خلاقیت در تبلیغات از مهمترین عواملی هستند که مصرف کنندگان را به خرید بیشتر تشویق میکنند. خوب است که تبلیغات خود را برای محصولات و کالاها با تنوع بیشتر طراحی کنیم. تبلیغاتی که در قالب بنر هستند نیاز به طراحی حرفه ای با جذابیت بالا دارند چون بنرها نیز اغلب برای معرفی محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرند بنابراین باید بیش از همه در آنها خلاقیت وجود داشته باشد.
یک تبلیغ خوب باید دارای محتوی خوب باشد تا بتواند به طور کامل یک محصول و ویژگی ها و مزیت های آن را به مشتریان بشناساند. با توجه به تنوع کالاها هر تبلیغی میتواند به فروش بیشتر یک محصول کمک کند. یکنواختی در تبلیغات باعث میشود تا مشتریان و مصرف کنندگان کمتر از یک محصول استفاده کنند اما هر چقدر که این تبلیغات را با تنوع و جذابیت بیشتر طراحی کنیم قطعا تاثیر بهتری روی فروش محصولات دارد.
شناخت مصرف کنندگان و مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است هرچقدر که بهتر بتوانیم مصرف کنندگان را بشناسیم تبلیغات بهتری هم خواهیم داشت. ارتباط با مشتری و پرسیدن نظر آنها میتواند به بهبود کیفیت کالاها و یا بیشتر کردن تنوع آنها کمک کند.
سعی کنید تبلیغات خود را به گونه ای منحصر بفرد و جدید طراحی کنید به گونه ای که کالای شما جذابیت بیشتری برای مصرف کنندگان داشته باشد رنگ آمیزی و طراحی یک تبلیغ باید به گونه ای باشد که مصرف کننده برای خرید بیشتر تشویق شود.
محصولات جدید نیاز به تبلیغات جدید دارند هرچقدر که در یک تبلیغ از محتوی خوب استفاده کنیم یک محصول یا کالا بهتر به مخاطب معرفی میشود چون تبلیغات پیامی را به مخاطب میرسانند بنابراین باید از محتوی خوب برخوردار باشند به گونه ای که نقاط مثبت و ویژگی های خوب یک کالا یا خدمات در تبلیغات قرار بگیرد.
تعرفه خدمات طراحی وب سایت و کامپیوتر
طراحی تبلیغاتی
- طراحی کاتالوگ
- طراحی سایت jpg
- طراحی کارت ویزیت
- طراحی سربرگ
- طراحی یادداشت
- ارسال رایگان
تعمیر کامپیوتر
- تعمیر لب تاب
- تعمیر گامپیوتر خانگی
- نصب انواع ویندوز
- نصب نرم افزار
- حل مشکل از راه دور
- مشاوره رایگان
راه اندازی شبکه
- نصب تجهیزات پسیو
- نصب سخت افزارها
- تنظیم پروتکل ها
- اشتراک گذاری منابع
- کاهش هزینه ها
- پشتیبانی از راه دور