مهدی شهیدی

0 %
مهدی شهیدی
توسعه دهنده وب
عکاس -طبیعتگرد-جهانگرد
  • محل سکونت:
    تهران
  • متولد :
    شیراز
  • سن :
    46
  • تحصیلات :
    مهندسی IT
عکاسی
سفر
وب نویسی
html
CSS
جاوا اسکریپت
PHP
ورد پرس
  • طراحی سایت
  • عکاسی حرفهای
  • راه های مهاجرت
  • شبکه

صفحه طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت به شکل طراحی سایت ریسپانسیو صورت می پذیرددر طراحی ریسپانسیو طراح سایت باید بر حسب تجربه و خلاقیت خود برای هر سایز از صفحه یک طرح مناسب در نظر بگیرد. به تصویر بعدی توجه کنید.

چرا باید سایت داشته باشیم؟

حتما تا به حال به  شما هم پیشنهاد داشتن یک وبسایت شده و شما هم از خودتان پرسیده اید  چرا باید سایت داشته باشیم ؟ دلیل طراحی سایت چیست؟

تا به حال شده یک روز خود را بدون گشتن در سایت های خبری یا سایت های مورد علاقتان و یا حتی بدون خرید کردن از سایتی بگذرانید؟

تا به حال شده اطلاعاتی را بخواهید و به دنبال آن در جایی به جز فضای اینترنت آن را جست و جو کنید؟ و یا با چند کلیک یا لمس گوش هایمان به این اطلاعات دست پیدا می‌کنی؟

یکی از روش های بازاریابی و یا تبلیغ کسب و کارها طراحی یک وبسایت است. طراحی یک وبسایت می‌تواند کمک فراوانی به شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ کند. توجه داشته باشیم که امروزه اینترنت مانند یک دفترچه تلفن عمل می‌کند و همه ما برای پیدا کردن یکسری اطلاعات دائما در آن به دنبال جدید ترین ها می‌گردیم.

یک وب سایت

مجموعهای از صفحات به هم پیوسته است که از طریق یک آدرس قابل دسترسی هستند؛ صفحاتی که شامل متن، تصویر، قالبهای مختلف و … میشوند.

وب سایت ها از طریق مرورگرهای وب قابل دسترسی هستند. یک مرورگر وب یک برنامه کامپیوتری است که قادر به دانلود و نمایش فایل ها و اجزای تشکیل دهنده وب سایت می باشد.

سایت یک مکان برای تبلیغات است و یا دادن آگاهی  به دیگران است. 

امروزه هر انسانی با کمترین سطح سواد و یا حتی کسانی که سواد خواندن و نوشتن را ندارند هم از اینترنت استفاده می‌کنند. حتما برای شما هم پیش آمده که در اطرافتان کسی باشد که سواد استفاده از گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر را نداشته باشد و از شما سوال کند که فلان مطلب را برای من در اینترنت سرچ می‌کنی؟

هنگامی که ما بدنبال مطلبی در اینترنت می‌گردیم و با یک سایت مواجه می‌شویم که اطلاعات مفیدی از آنچه که ما می‌خواستیم در اختیارمان می‌گذارد اعتماد زیادی به آن وبسایت خواهیم کرد و در جست و جو های بعدی و یا حتی خرید از آن وبسایت استفاده می‌کنیم.

فرض کنید که شما در کسب و کارتان هنوز وبسایتی را تهیه نکرده اید.  مشتری که می‌خواهد از شما خرید کند و شما موفق به بازاریابی شده اید، به دنبال شما در فضای اینترنت می‌گردد و هیچ نشانی از شما در آنجا پیدا نمی‌کند. حتما از خودش سوال می‌کند یک کسب و کار چرا نباد یک سایت با کمترین امکانات را داشته باشد؟  وبسایت شما در واقع همان آدرش شماست اما در فضایی دیگر

اما در چنین شرایطی اگر رقیب شما به این نکته توجه کرده باشد و وبسایتی را برای خود تهیه کرده باشد حتما بعد از جست و جو مشتری به سمت رقیب شما خواهد رفت شک نکنید.

در فضای وب، گستره ای وسیع و روش های مختلفی برای تبلیغات و دیده شدن وجود دارد. شما تا به حال در شرکت خود و یا فروشگاه و مغازه خود یکسری مشتری داشته اید که یا گذری بوده اند و یا ثابت، با داشتن یک وبسایت شما می‌توانید مشتری های جدید را به سمت مکان فیزیکی خود بکشید. کسانی که تا به حال شما را نمی‌شناختند و از شما خرید نکرده بودند با یک سرچ در گوگل به راحتی با کسب و کار شما آشنا می‌شوند و از مشتری های ثابت شما می‌شوند.

تعرفه خدمات طراحی وب سایت و کامپیوتر

طراحی سایت اختصاصی
میلیون تومان 8

طراحی رابط حرفه ایی

ثبت دامین حرفه ایی

ثبت هاست حرفه ایی

عکاسی رایگان

کاملا ریسپانسیو

تهیه فرمهای داینامیک

سفارش پروژه

کار خوب بهتر از سخن خوب است

مشتری مهم‌ترین بازدیدکننده در محدوده ماست. او به کار ما وابسته نیست. ما به کار او وابسته هستیم. او مزاحم کار ما نیست. او هدف کار ماست. او بیگانه در کار ما نیست بلکه بخشی از کار ماست. با انجام کار او، لطفی در حق او نمی‌کنیم. اوست که با فراهم آوردن این فرصت به ما لطف می‌کند.
مشاوره و ارتباط من
© تمامی حقوق برای مهدی شهیدی محفوظ است.
ایمیل: info@donet.ir
تماس با من